Każdy event jest nie lada wyzwaniem, ponieważ wymaga sporego nakładu pracy i dobrej organizacji działań. O sukcesie wydarzenia decyduje wiele czynników między innymi dobra organizacja pracy całego zespołu projektowego. Firmy takie jak Twoja szukają rozwiązań, które ułatwiłyby im delegowanie, realizację jak również kontrolę powierzonych zadań. Przekopując Internet trafiamy na artykuły z serii “3,5,7…niezbędnych aplikacji dla […]
Czytaj dalejNa rynku dostępne są dziesiątki, a nawet setki rozwiązań usprawniających pracę w różnych rodzajach prowadzonych działalności. Nie brakuje ich też w branży Beauty. Ale czy rzeczywiście każda tego typu aplikacja jest w stanie w ten sam sposób i w pełni zaspokoić Twoje potrzeby? Już teraz poznaj korzyści płynące z pracy w programie Gabinet365 i przekonaj […]
Czytaj dalejJeśli zależy Ci na tym, aby Twoja praca była jeszcze efektywna, zastanów się nad wdrożeniem nowego oprogramowania. Bez wątpienia aplikacja mGabinet sprawi, że w prosty sposób będziesz mogła zarządzać swoim biznesem. Tworząc nasze rozwiązania kierujemy się zasadą „Bądź zawsze o krok przed konkurencją” dlatego też pozwól sobie na odrobinę luksusu z nami 🙂 W dzisiejszym […]
Czytaj dalejNewsletter jest tak wszechstronny, że sprawdza się niezależnie od rodzaju prowadzonej działalności. Stosowany jest zwłaszcza w ecommerce, ale nie tylko – może być wykorzystywany również w usługach. Wykorzystując tą metodę komunikacji z Klientem możesz go informować na przykład o nowym podcaście, ciekawym wpisie na blogu (jeżeli prowadzisz blog) czy o nowym produkcie i sprzedaży. W dzisiejszym […]
Czytaj dalejRozwijając swoje biuro rachunkowe istotną kwestią jest pozyskiwanie nowych kontrahentów. Wiąże się to m.in. z podpisywaniem kolejnych umów, pełnomocnictw czy innych niezbędnych dokumentów związanych z określeniem warunków współpracy. W dzisiejszym artykule pokażę Ci jak w szybki i prosty sposób możesz zapanować nad tym żmudnym, aczkolwiek przyjemnym procesem wykorzystując moduł Umowy365. Umowy365 zawsze dostosowane do potrzeb […]
Czytaj dalejZastanów się… jak szybko musisz zareagować i w jakim czasie wykonać zgłoszony właśnie przez Klienta „ticket” serwisowy? Jeśli musisz spojrzeć w notatki lub umowę SLA, którą zawarłeś z klientem to warto pomyśleć o wdrożeniu naszego systemu. Funkcjonalność, którą proponujemy zautomatyzuje ten proces i czasy reakcji oraz realizacji podstawią się same do zarejestrowanego zgłoszenia serwisowego. Dzięki […]
Czytaj dalej